Prečo sú vlastné, profesionálne vytvorené stránky na internete najlepším druhom reklamy?

  • Rozšírenosť internetu – dnes už väčšina ľudí vyhľadáva informácie, ale aj produkty a služby cez internet.
  • Cielenosť – na rozdiel od reklamy v iných médiach, vaše webstránky si vyhľadajú ľudia, ktorí majú naozaj záujem o to, čo ponúkate.
  • Cena – platíte za vyhotovenie stránok, nie za každé uverejnenie, webstránky proste máte a sú stále viditeľné pre vašich potenciálnych zákazníkov.
  • Rozsah – žiadne iné médium vám nedá toľko priestoru, na webstránkach môžete mať toľko informácií, koľko budete chcieť.
  • Aktuálnosť – na dobre urobených webstránkach si aj bez akýchkoľvek znalostí programovania môžete vy kedykoľvek doplniť informácie (novinky, fotografie, ponuky, cenníky, ...).
  • Spätná väzba – súčasťou vašich stránok môže byť nástroj na získavanie ohlasov od vašich zákazníkov (prepojenie na sociálne siete, kniha návštev, odkazy, diskusie, ...).

Najčastejšie uvádzané dôvody prečo nie, a prečo sú tieto dôvody chybné?

  • Naši potenciálni zákazníci na internet nechodia (sú to starší ľudia; nemajú čas; neviem prečo, ale určite je to tak; ...)
  • Najčastejší a pritom najviac chybný argument. Neposudzujte iných ľudí podľa seba, boli by ste prekvapení koľkí z nich internet aktívne využívajú. A tento počet sa bude stále zvyšovať.

  • My to nepotrebujeme, nepotrebujeme vlastne žiadnu reklamu, zákazníkov máme až priveľa.
  • Vlastné webstránky neslúžia len ako reklama, sú aj nástrojom na budovanie si dôvery a pevnejších vzťahov so svojimi zákazníkmi, čo je vždy veľmi dôležité. A čo tak zverejňovanie noviniek, dôležitých dokumentov, referencií, ohlasov, ... Webstránky sú najlepším nástrojom komunikácie s už existujúcimi zákazníkmi.

  • Stránky už máme/budeme mať, robí nám ich (ja sám macher najväčší, syn, dcéra, partner, kamarát, on sa v tom vyzná, ...).
  • Sú webstránky a "webstránky". Keď niekto robí počítačového technika, alebo vie perfektne pracovať s Excelom, neznamená to že môže robiť westránky. Tieto amatérske pokusy sú na zasmiatie vizuálne aj funkčne, nehovoriac o nejakej optimalizácii pre vyhľadávače. Načo vám budú webstránky, ktoré sa nedajú nájsť a teda o nich nikto nevie? Apendix si predsa tiež nedáte vybrať od suseda, lebo on je mäsiar a o anatómii teda čosi vie :-)

  • Reklamu v novinách mám lacnejšiu, dávam si ju tam pravidelne a som spokojný, ľudia sa mi na to ozývajú.
  • Toto je ten najväčší mýtus, skúste si spočítať koľko dáte ročne za takúto reklamu (ak je to skutočná plošná reklama a nie riadkový inzerát) a uvedomte si, aké množstvo informácií v tej reklame máte. Webstránky vám ponúkajú mnohonásobne väčší rozsah, máte ich stále (žiadne počty uverejnení), môžu byť stále aktuálne, dávajú vám možnosť spätnej väzby, ... Alebo si myslíte, že tie reklamy v novinách niekto číta? Čítate ich vy?

A prečo práve webstránky od Spectre Graphix?

  • Webstránky od nás sú vždy originál, nie sú robené pomocou šablón, a teda sú vždy šité vám na mieru – u nás nie ste súčasťou stáda.
  • Veľký dôraz kladieme na vizuálnu stránku - vaše podnikanie je určite výnimočné, tak musia byť výnimočné aj vaše stránky.
  • Navrhneme vám podľa potreby aj logo, prípadne kompletnú grafiku vašej firemnej identity.
  • Súčasťou tvorby webstránok u nás je aj základná SEO optimalizácia – zjednodušene povedané, vyhľadávače vás vždy nájdu.
  • V porovnaní s renomovanými firmami u nás dostanete ten istý produkt za polovičnú cenu.
  • Ak potrebujete mať stránky často aktualizované a nemáte na to čas, dá sa dohodnúť, že vám ich za primeraný poplatok budeme spravovať.